Zwroty i reklamacje

ZWROT

Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od zakupu.

Do pobrania:

REKLAMACJA

Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, przesyłając na adres biuro@gardenhit.pl. W przypadku gdy realizacja żądań klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty transportu ponosi Sprzedawca. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Adres wysyłki reklamowanego towaru to adres firmy BIELBET podany w górnej części Regulaminu. Na udzielenie informacji odnośnie rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi sprzedający ma 14 dni od daty jej zgłoszenia w prawidłowej postaci.

USZKODZENIE TOWARU W TRANSPORCIE

Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności pracownika poczty lub kuriera, nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną. Wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki, należy zgłosić wraz z załączonym PROTOKOŁEM SZKODY spisanym z przewoźnikiem dostarczającym paczkę. Protokół taki można spisać nawet do tygodnia po odebrania przesyłki. Reklamacje proszę zgłaszać mailowo ze skanem protokołu szkody oraz opisem wady (zdjęcia). Jeśli odbierasz paczkę od kuriera i widać, że jest uszkodzona (widoczne uszkodzenie przedmiotu w przesyłce) to proszę jej nie przyjmować, spisać odmowę przyjęcia oraz protokół szkody.

INFORMACJE DODATKOWE

Zwracając towar w przesyłce należy umieścić informację dotyczącą reklamacji oraz dane do przelewu. Nieopisane zwroty opóźnią realizację reklamacji lub nawet ją uniemożliwią. Proszę nie odsyłać do nas towaru za pobraniem, ze względu na bezgotówkowy obrót nie mamy możliwości odebrania takiej paczki. We wszelkich sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. Odsyłając towar, powinien on być zapakowany tak, aby wykluczyć możliwość uszkodzenia podczas transportu.