
Gwarancja
Nasze produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją [dla nowych produktów] oraz 12 miesięczną gwarancją [dla wystawowych produktów] realizowaną za pośrednictwem naszego sklepu dla Kupujących będących Konsumentami. Podstawą skorzystania z gwarancji jest dowód zakupu ( paragon fiskalny, faktura VAT )
FORMULARZ REKLAMACYJNY:
Formularz Reklamacyjny Gwarancji Gardenhit (PDF)
Ogólne Warunki Reklamacji z Tytułu Gwarancji Gardenhit (PDF)
Reklamacja gwarancyjna nie obejmuje:
● szkód usterek spowodowanych przez zwierzęta; |
● napraw lub przeróbek mebli wykonanych przez Kupującego lub na Jego zlecenie; |
● nieprawidłowego transportu lub przenoszenia mebli; |
● błędów montażowych; |
● nadmiernego przeciążenia mebli; |
● wad wizualnych spowodowanych przez uszkodzenia mechaniczne lub nie widoczne z odległości metra przy świetle dziennym; |
● wszelkie użytkowanie produktu niezgodnie z instrukcją użytkowania mebli; |
● uszkodzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania zaleceń konserwacji i przechowywania; |
● brak zabiegów lub niewłaściwego wykonania zabiegów czyszczenia i konserwacji; |
● wszelkich postaci użytkowania produktu w nieodpowiednich warunkach; |
● uszkodzeń produktu powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami akcesoriów i materiałów; |
● czynników zewnętrznych takich jak m.im.: uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne, zalania, zabrudzenia; |
● uszkodzeń wynikających ze zdarzeń losowych, czynników noszących znamiona siły wyższej (pożar, powódź, wyładowania atmosferyczne itp.); |
● pozostawienia produktu na nadmierne działanie promieni słonecznych, deszczu, mrozu; |
● wad i uszkodzeń w wyniku których obniżono cenę mebli; |
UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas produkty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.