FAQ - Pytania i odpowiedzi

  1. Jak mogę zwrócić zamówiony produkt?
  2. W jakim czasie dostanę pieniądze za zwrot?
  3. Czy meble objęte są gwarancją?
  4. Czy mogę anulować swoje zamówienie?
  5. Czy muszę się rejestrować, by zakupić produkt w Państwa sklepie?
  6. Czy mogę złożyć zamówienie i otrzymać fakturę VAT?
  7. W którym miejscu przesyłki znajdę fakturę bądź paragon?
  8. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
  9. Czy podane ceny są cenami brutto czy netto?
  10. Czy cena produktu zawiera koszt dostawy?
  11. Czy mogę umówić się z kurierem na konkretną godzinę dostawy?
  12. Jaki jest czas dostawy zamówienia?
  13. Jaki kurier dostarcza paczki?
  14. Jaki kurier dostarcza palety?
  15. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
  16. Czy istnieje możliwość obejrzenia produktu przed zakupem?
  17. Co otrzymam w przesyłce?

 

Jak mogę zwrócić zamówiony produkt?

Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od zakupu. W tym celu bardzo prosimy o przesłanie oficjalnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, który znajdziesz w zakładce " Zwrot i reklamację". W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki pokrywa klient. Zamówiony produkt prosimy dostarczyć pod adres Bielbet ul.Legionów 238 43-502 Czechowice-Dziedzice. Formularz, jak i dane do przelewu prosimy wysłać na adres e-mail biuro@gardenhit.pl.

W jakim czasie dostanę pieniądze za zwrot?

Zwrot pieniędzy zostanie przelany na podane konto w terminie 14 dni od rejestracji zwrotu towaru.

Czy meble objęte są gwarancją?

Tak wszystkie nasze meble objęte są gwarancją. Więcej szczegółów z zakładce "Gwarancja".

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Tak, można anulować swoje zamówienie dopóki nie zostało przekazane do realizacji. W celu anulowania zamówienia prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail biuro@gardenhit.pl, bądź pod numerem telefonu 887-260-410.

Czy muszę się rejestrować, by zakupić produkt w Państwa sklepie?

Nie, nie trzeba rejestrować się w naszym sklepie by złożyć zamówienie.

Czy mogę złożyć zamówienie i otrzymać fakturę VAT?

Tak, oczywiście wystawiamy faktury VAT na wszystkie nasze produkty.

W którym miejscu przesyłki znajdę fakturę bądź paragon?

Fakturę bądź paragon umieszczamy zawsze pod listem przewozowym.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Przy składaniu zamówienia klient ma do wyboru trzy formy płatności: płatność gotówką / kartą przy odbiorze osobistym, płatność gotówką za pobraniem lub przelew tradycyjny.

Czy podane ceny są cenami brutto czy netto?

Wszystkie ceny na naszej stronie internetowej są cenami brutto.

Czy cena produktu zawiera koszt dostawy?

Nie, cena produktu nie zawiera kosztów dostawy. Koszt dostawy doliczany jest automatycznie przy składaniu zamówienia.

Czy mogę umówić się z kurierem na konkretną godzinę dostawy?

Nie, niestety nie ma takiej możliwości. Kurier zwykle kontaktuje się w ten sam dzień kiedy ma miejsce dostawa.

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Czas dostawy zależny jest od zamawianego towaru. Wszystkie nasze produkty wysyłane są w ciągu 2-3 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zlecenia przesyłki za pobraniem.

Jaki kurier dostarcza paczki?

Paczki dostarcza firma kurierska GLS.

Jaki kurier dostarcza palety?

Palety dostarcza firma kurierska PEKAES.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienie można odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.

Czy istnieje możliwość obejrzenia produktu przed zakupem?

Tak, oczywiście. Nasz sklep stacjonarny znajduję się pod adresem ul.Bestwińska 277, 43-346 Bielsko-Biała. Sklep jest czynny w godzinach od 8:00 - 16:00.

Co otrzymam w przesyłce?

Zakupiony towar, paragon bądź fakturę VAT oraz instrukcję montażu w przypadku zestawu mebli ogrodowych.